Mercury Marine je podjetje, ki ne slovi le zaradi varčnosti svojih 4-taktnih, pač pa tudi 2-taktnih motorjev in proizvodnje kvalitetnih z-motorjev in vgradnih motorjev. Motorje z manj kot 30 KM zanje proizvaja japonsko podjetje Tohatsu iz Tokia, motorje od 40 do 60 KM zanje izdelujejo v Suzhouju na Kitajskem, v Wisconsinu pa sami proizvajajo motorje, močnejše od 75 KM. Od začetnih želja ameriškega podjetja po izdelavi magnetnih ločevalnikov za mlečne izdelke do današnjih tehnično in dizajnersko dovršenih navtičnih motorjev letos mineva že 80 let.

Zgodba o motorjih podjetja Mercury se je začela leta 1939 v Wisconsinu, ko je ustanovitelj, inženir Kiekhaefer Mercury, z namenom proizvodnje magnetnih ločevalnikov kupil majhno podjetje Thor, ki je proizvajalo izvenkrmne motorje. Ker je ob nakupu podjetja dobil še 300 izvenkrmnih motorjev z napako, se je odločil, da jih predela in proda podjetju Montgomery Ward, ki se je ukvarjalo s kataloško prodajo. Ker so bile izboljšave na motorjih tako dobre, je popularnost motorjev rasla in prihajala so nova naročila.

Pred vrati pa je že bila II. svetovna vojna, ki je podjetniško vzdušje v državi hitro zatrla. Vendar pa se Mercury ni dal zlahka odpraviti. Da bi ohranil trend rasti podjetja, je Kiekhaefer vlado zaprosil za pogodbo o oblikovanju motorne žage z zračnim hlajenjem. Česar vojaški inženirji niso znali narediti, je sam naredil v samo dveh mesecih – medtem ko je žaga njegove najbližje konkurence za to, da prereže 24-centimetrski hlod, rabila 52 sekund, je njegova žaga isto delo opravila v samo 17 sekundah. To je bilo za podjetje veliko priznanje in z novo pridobljenim ugledom so se po vojni spet lahko bolj posvetili navtiki.

Da konkurenca ne bi prišla blizu informacijam zaupne narave, je Kiekhaefer konec petdesetih začel s testiranjem svojih motorjev v skrivnostnem okolju, med aligatorji, kačami in panterji na »Jezeru X«, ki je kasneje postalo tekmovalna steza za več resnih proizvajalcev motornih čolnov. Mercury Marine se je skozi leta tam izpopolnjeval, njihovi motorji pa pridobivali na moči. Leta 2010 je tako v prodajo prišel že Mercury s 430 konji, prav pred kratkim pa je podjetje osvežilo še dizajn, ki je zdaj za oko zares privlačen. Če bi bili radi te izjemno lepe oblike v kombinaciji s kvaliteto in vzdržljivostjo deležni tudi vi, vam pri Vrtinc navtiki z veseljem pomagamo pri izbiri ustreznega modela za vas.

Več o podjetju Mercury Marine si lahko preberete tukaj

V6 Offshore

BF 250

3583 ccm
od 278 kg

BF 250

3583 ccm
250 KM
od 278 kg

Capelli Tempest 570

5,60 m
2,60 m
12

Top line

Capelli Tempest 570

5,60 m
2,60 m
12

Capelli Tempest 570

5,60 m
2,60 m
12

Capelli Tempest 570

5,60 m
2,60 m
12