SERVIS IN VZDRŽEVANJE PLOVIL

Ko ste s plovilom na valovih, nanj vplivajo številni dejavniki, kot so sonce, morska voda in mikroorganizmi. Če k temu prištejemo še morebitne mehanske poškodbe in okvare motorja, nas na koncu sezone čaka kar veliko dela. Pri Vrtinc navtiki se pomena rednega vzdrževanja in servisiranja tako plovila kot motorja dobro zavedamo.

Da bo vaš čoln vedno dobro pripravljen na nove izzive, imamo za vas v svojem programu cel spekter storitev. Ta vključuje naslednje:

  • enkratne preglede plovil ob poškodbi ali okvari in sanacija poškodbe oziroma odprava napake na motorju.
  • pripravo plovil na zimo po končani sezoni in v zvezi izvajanje vseh postopkov za konzerviranje plovila (čiščenje, poliranje, vzdrževanje tikovine …) in motorja (izpiranje s sladko vodo, menjava cinkovih anod, zaščita pred korozijo, menjava olj…).
  • pripravo plovil pred začetkom sezone, ki vključuje testni zagon motorja, obnovo antivegetativnega premaza, pregled električne napeljave in akumulatorjev ter sanacijo škode, ki je nastala zaradi morebitnega nepravilnega konzerviranja. Vključen je tudi pregled obvezne opreme.

Ker vam želimo zagotavljati kar čim bolj celovito storitev in maksimalno varnost na vodi, vam ob vsem ponujenim zagotavljamo tudi možnost profesionalnega svetovanja s strani naših serviserjev.

Honda Marine

Smo uradni pooblaščeni serviser

Izvaljamo sve vrste popravil in redno vzdrževanje Honda izvenkrmnih motorjev v garancijske roku in izven njega. Kot prvo vgradnjo ali pa menjavo motorja pri nas strokovno montiramo Hondine motorje na vse vrste plovil. Uporabljamo originalno Honda diagnostično opremo. Polovico naših čolnov za čarter poganjajo Honda izvenkrmni motorji, ki naredijo po 300 ur na leto.

Pri vzdrževanju ali prvi montaži Hondinih izvenkrmnih motorjev je treba posebno pozornost nameniti:

  • Višini montaže motorja in pravilni izbiri propelerja
  • Čiščenju vodnega kamna iz hladilnih kanalov motorja
  • Protikorozijski zaščiti motorja
  • Podmazovanju gibljivih delov
  • Redni menjavi žrtvenih anod (tudi tistih v izpušnem kolektorju)
  • Stanju Termostata
  • Delovanju motorčka prostega teka (BF200 – BF250)

Suzuki Marine

Smo uradni pooblaščeni serviser

Izvaljamo sve vrste popravil in redno vzdrževanje Suzuki izvenkrmnih motorjev v garancijske roku in izven njega. Kot prvo vgradnjo ali pa menjavo motorja pri nas strokovno montiramo Suzuki motorje na vse vrste plovil. Uporabljamo originalno Suzuki diagnostično opremo. Polovico naših čolnov za čarter poganjajo Suzuki izvenkrmni motorji, ki naredijo tudi po 300 ur na leto.

Pri vzdrževanju ali prvi montaži Suzuki izvenkrmnih motorjev je treba posebno pozornost nameniti:

  • Višini montaže motorja in pravilni izbiri propelerja
  • Čiščenju vodnega kamna iz hladilnih kanalov motorja (predvsem pri 40-140 konjskih motorjih)
  • Prerjavenju pri 140 konjskih motorjih
  • Podmazovanju gibljivih delov
  • Redni menjavi žrtvenih anod (tudi tistih v motorju)
  • Stanju termostata
  • Stanju hidravlike za trim
  • Kompresiji motorja
  • Stanju svečk
  • Stanju olja v peti (prisotnost vode, zlasti pri starejših motorjih), v začetni fazi je popravilo poceni, kasneje pa je lahko zelo drago

Poliestrska popravila in obnova

  • Zagotavljamo popravila vseh vrst poškodb na trupu vašega plovila
  • Priskrbimo originalne barvne odtenke gelcoata in poškodovane dele vrnemo v prvotno stanje
  • Nudimo pomoč in vodenje skozi celoten postopek v primeru uveljavljanja odškodninskega zahtevka pri vaši zavarovalnici
  • Sodelujemo z vsemi slovenskimi zavarovalnicami
  • Popravila osmoze: V primeru, da imate trup okužen z osmozo vam jo z biaxiranjem odstranimo in trup zaščitimo z antiosmoznim premazom
  • Z različnimi tehnikami odstranjevanja očistimo izrabljene nanose antivegetativnih zaščit in jih nadomestimo z novimi. Lahko očistimo tudi trdovratne nanose s tubusov
  • Popravilo različnih razpok “pajčevin”, ki se pojavijo na gelcoatu
  • Konstrukcijske ojačitve krmnih sten in ostalih preobremenjenih mest na trupu plovila

Čiščenje kamnitih oblog iz izvenkrmnih motorjev

V jadranskem morju je raztopljenega veliko apnenca, ki se počasi nabira na stenah hladilnih kanalov v vašem izvenkrmnem motorju. Ko se ga nabere dovolj debela plast, se načne luščiti in te koščki kamna zamašijo hladilne kanale okoli spodnjega cilindra. Motor se začne pregrevati in končni rezultat je lahko počena glava motorja. Priporočamo preventivno čiščenje kamnitih oblog nekje na 250-500 ur. Odvisno od znamke motorja in režima delovanja. Največ vodnega kamna se nabira na motorjih ki izhajajo iz avtomobilske industrije; Honda in večina Suzukijev – sploh novejši modeli motorjev.

Čistimo motorje vseh proizvajalcev.

Enostavnejša popravila tub in hipalona

Pri nas izvajamo enostavnejša popravila tubusov oziroma hipalona. Lepimo nosilce na tende in razne ročaje.